Pagina's

vrijdag 28 juni 2013

Dip-dye !


Wat ik echt super mooi vind is een felle kleur in je haar. Zoals dip-dye. Vooral rood, blauw, paars en roze vind ik awesome. Alleen als je donker haar van jezelf hebt met roze dip-dye vind ik het wel minder mooi, dan als je blond haar hebt. Ik heb zelf rode dip-dye gehad. Ik vond dat heel mooi alleen heb mijn haar toen helemaal zwart geverfd (nu heb ik dus zwart haar alleen soms in de zon lijkt het blauw.)

Loggfoton

Ik heb mijn haar zwart geverfd puur eigenlijk omdat ik het leuk vind om verschillende dingen uit te proberen. Nu zit ik er over na te denken om blauwe dip-dye te doen want ik vind de combi zwart en blauw super mooi. Alleen ik weet toch zeker dat dat niet snel gaat gebeuren. Want ik wil eerst nog mijn hele haar paars. Haha, ik wil van alles met mijn haar. Van roze tot paars tot dip-dye. Alleen als ik nu al mijn haar steeds ga verven blijft er later niks meer over. Dus ik wacht nog maar even.. :(
Silєηt Wσrds | via Facebook
Ohhh, dit vind ik echt zo mooi hè.
Celebrity Trend: Dip-Dyed Ends - Paperblog blonde-blue-demi-lovato-girl-Favim.com-618795 | Flickr - Photo Sharing!
Tuurlijk, moet ik mijn idolen Jessie en Demi niet vergeten :D  Pinterest / Search results for dyed hair
Dip dye kan je ook gewoon thuis doen! :)


I loveeeee dip-dyee!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten